وبلاگ

فاجعه ی مادرانی که از کودکان خود در فضای‌مجازی پول در می‌آورند!

کودک و فضای مجازی
سواد رسانه مقالات

فاجعه ی مادرانی که از کودکان خود در فضای‌مجازی پول در می‌آورند!

سال ۱۹۹۷ مجله سایبر سایکولوژی یک نظرسنجی در آمریکا انجام می دهد که در آن این سوال را میپرسد که ارزش غالب در بین نوجوانان ۹ تا ۱۱ ساله چیست؟ جواب‌ها به این صورت است: اول احساس مسئولیت اجتماعی، دوم نیکوکاری و سوم انسان دوستی است و جواب های آخر مشهور شدن و محبوبیت اجتماعی است.
سپس سال ۲۰۰۷ بعد از پخش برنامه هانا مونتانا که شبیه به عصر جدید خودمان است و سلنا گومز هم از متولدین آن برنامه میباشد، دوباره آن نظرسنجی انجام می‌شود که در آن به نتایج عجیبی برخورد می کنند: نوجوانان و جوانان اولویت اولشان شهرت طلبی، وجهه عمومی، محبوبیت و موفقیت مالی شده است و چیز هایی مثل نیکوکاری و احساس مسئولیت اجتماعی می شود اولویت های آخر جوانان!!
این یعنی تغییر فرهنگ، تغییر سبک زندگی و تغییر باور که سلبریتی‌ها ، عامل اصلی این تغییرات هستند.
فاجعه بار تر آنکه مادران و پدرانی هستند که به دنبال سلبریتی ساختن کودکان خود می باشند و با طعمه قرار دادن کودکانشان، از کودک خود پول در می‌آورند!!!
خانم آلی ولپی مقاله ای را در این خصوص در آتلانتیک منتشر کرده است که در آن می گوید: وقتی پدر و مادرها از راه انتشار عکسهای فرزندان خود پول در می آورند، کودکی او را می گیرند و دیگر نمی‌شود مرزی بین کار و بازی قائل شد!
بزارید فرزندتان کودکی کند و از کودکی خود لذت ببرد و آنها را طعمه و فدای علایق و تفکرات نادرست خود نکنید…

 

نویسنده: یوسف برادران مهر

 

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
مقایسه ×
Let's Compare! Continue shopping