تکنیک های اقناعی در رسانه«1»

logo-03
زیستانو
اخرین بروزرسانی 4 آذر 1402
0 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

در رسانه ها، با توجه به اهداف و سیاست هایی که سازندگان آنها دارند، از تکنیک های مختلفی برای اقناع مخاطب استفاده می شود تا مخاطب را طوری به زانو دربیاورد که حتی خودش هم متوجه نشود چگونه مغلوب رسانه شده است.
این تکنیک ها ذاتا بد نیستند، بلکه اتفاقا خیلی هم خوب هستند و به نحوه استفاده ما از این تکنیک ها بستگی داره، فقط دشمنان با این تکنیک ها بر علیه ما برای تولیدات محصولات منفی و مخرب استفاده می کنند تا بدون استفاده از جنگ سرد و فقط با استفاده از جنگ نرم، مغز های انسان ها را به تسخیر خود درآورند.
خداوند متعال استفاده درست از این تکنیک ها را به ما آموزش داده است، زیرا او عالم دانای حکیم رحیم است، به عنوان مثال: استفاده از قصه ها، داستان ها و بیان های مختلف در قرآن کریم، نوعی تکنیک اقناعی برای رسانه ای به اسم قرآن کریم می باشد.
در این دوره، چهار جلسه 15 دقیقه ای تعبیه شده است که به صورت کامل، به چگونگی تاثیر تکنیک ها بر روی انسان، عواقب و پیامدهای آن و تعدادی از تکنیک های اقناعی در رسانه همراه با مثال، اشاره شده است.
مدرس: استاد مصطفی ضابط، مدیر موسسه خواجه نصیر طوسی و مدرس و پژوهشگر رسانه
گروه آموزشی زیستانو

اهداف یادگیری

آشنایی با تکنیک های اقناعی که در رسانه ها استفاده می شود
رسانه شناسی
درک بهتری از رسانه و فضای مجازی

اساتید دوره

زیستانو

0/5
12 دوره
0 دیدگاه
11 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

60,000 تومان
49,000 تومان

18% تخفیف
سطح
همه سطح‌ها
مدت زمان 1.3 ساعت
موضوع
فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
مقایسه ×
Let's Compare! Continue shopping